Hemma efter en lång dag

Tack älskade Johanna att du hoppade in dära.. Hann verkligen inte blogga innan jag drog hemifrån. Ska berätta lite om min dag. Morgonen började med att jag försov mig, men han med bussen i sekunden! Tur det, väl när jag kommer till dif är både Johanna och Felicia där, vi tar samma buss mot Gullmars. Vi skulle träffa klassen inne i stan idag eftersom vi hade några frågor man skulle svara på genom att gå in i affärer och sånt. Nog om det. Vi började vid tio och var klara redan vid elva, då gick vi och käkade ihop med några från klassen. Sen rörde jag mig mot Johan. Vi gjorde inte mycket och sedan vi fyra tiden drog vi till Haninge, där vi träffade några kompisar. Jag och Bella drog sen hem och käkade sen möttes vi igen runt sju tiden. Sen dess gjorde vi inte mycket, träffade johan och dom. Sen fick vi skjuss hem av Franco. Och här sitter jag nu. Har inte mycket mera att säga för ska ut och möta Jocke och Marcus ! Sovgott vi hörs när vi hörs! puss alva ♥


Grattis världens bästa lillasyster på födelsedagen, älskar dej

Kommentarer
Postat av: becca

jaha vart har du vart då? :D Jo min sommar har vart väldigt bra faktist,träffat lite nytt folk och rest runt lite. Tråkigt bara med så dåligt väder :(<3

kram!

2011-08-22 @ 22:26:38
URL: http://bcuu.blogg.se/
Postat av: becca

jaha va roligt! Ja jag har vart i danmark 2 gånger. Först i fredrikshamn sen i köpenhamn sen har jag vart i dalarna med en kompis också :)<3

kram!

2011-08-23 @ 18:30:07
URL: http://bcuu.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback