Dec. 17, 2011

Har inte bloggat på två dagar, varför vet jag inte men har inte riktigt haft lusten. Iallafall kom hem för nån timma sedan då jag har varit och jobbat idag. I torsdags åkte jag hem till Johanna vid halv åtta tiden, vi badade bubbel pool och pratade en massa, var även barnvakt åt hennes lillasyster. Kom hem vid halv ett tiden och somnade sedan vi halv fyra. I fredags försov jag mig när jag skulle till skolan så kom dit och hade idrott sedan slutade vi. Var med Felicia hela eftermiddagen och hon sov även här.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, är väldigt sugen på att gå på bio men vi får se. Ska även hinna springa ner i centrum innan dom stänger, måste nänmligen köpa ett par hörlurar! Hör av mig sen vad jag gör ikväll!
Kärlek♥



Jag och Johanna när vi badade i torsdags

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback