Hatar rubriker!!!

Idag gick jag i skolan från tio till halv tre. Drog då och mötte Johanna inne i stan. Vi åkte sedan till västerhaninge där vi träffade Patrick och Jocke. Vi gjorde inte mycket. Åkte hem efter en timma, har hunnit käka, kollar fb, lyssnat på musik och bytt om till sköna kläder. Mer har inte hänt idag. Pappa kommer snart hem och sedan blir det sängen framför julkalendern. Imorgon börjar jag halv nio och går till halv två. Vad jag ska göra imorgon får vi se! P.s Min mobil gick sönder i lördags, då jag tappade den i marken ( Klantigt ja! ) så det kommer inte bli några nya bilder eller några bilder från helgen tyvärr! Aja så kan det gå! haha
Kärlek♥

Jag och Gustav i somras!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback