Johanna Tagesson

Håller just nu på och städar hela lägenheten. Eftersom inte pappa sov hemma inatt så blev det lite stökigt. Ska även städa mitt rum så det blir mysigt! Johanna drog för snart 40minuter sedan. Vi har bara ätit och myst i soffan. Pratat massa skit som bara hon och jag kan! Ikväll kommer jag somna väldigt tidigt eftersom jag har sovit två timmar inatt. Skolan idag har varit väldigt seg. Ni kanske märkte i inlägget innan att jag inte var på bra humör. Drog från skolan tidigare idag då jag mötte Johanna. Ville bara hem och sova... Iallfall ska göra klart det sista nu så jag får det gjort. Funderar även på att gå ut ett tag sen. Rensa mina tankar lite, skulle verkligen behövas! Aja långt inlägg det blev haha. Vi hörs senare, jag lovar! Kärlek♥

Gör som havet - Våga


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback