Mange Bjuder

Har precis plockat undan i rummet, tänt lite mysiga ljus och satt på mig mys kläderna. Pappa kommer snart hem, så då tror jag att vi myser ner i soffan. Är på väldigt iriterande humör, så känner bara för att gå och lägga mig. Men känns lite för tidigt. haha. Börjar tolv imorgon super skönt! Imorgon vill jag verkligen göra något! Och på torsdag åker min pappi till Jönköping.. Och fick reda på idag att jag ska jobba på Lördag, 08.00-18.00. Inte taggad. Aja. Har inget mer att säga så hörs imorgon eller sen! Kärlek♥

Såååååååå jävla söt, Hahah min kompis Marcus i Göteborg för något
år sedan! Underbara du! Saknar dig ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback