Hello

Jag på min födelsedag

Sämst uppdatering idag jag vet! Men har nyss gjort klart min engelska läxa faktiskt. Pappi kom även nyss hem så jag ska gå och prata lite med honom om imorgon och sådär. För imorgon kommer en kompis till oss från Göteborg hit. Så vi ska äta middag med han inne i stan och så. Så det kommer nog inte bli så mycket uppdate imorgon. Iallafall idag kom jag hem vid halv fem. Då gick jag och mötte Mickis och tjejerna. Stod och snackade med dom ett tag. Träffade senare Bella och hennes kompis Johanna. Sen dess har jag kollat film, ätit och även pluggat. Imorgon bitti börjar jag åtta... Illa. Så kommer inte hinna blogga imorgon på morgonen. Kanske på mobilen men får se. Ska även simma med klassen imorgon på idrotten. Spännande. Men nu ska jag prata med min pappa så vi hörs antingen senare annars hörs vi imorgon när jag har tid! Massor av kärlek / Alva♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback