Skön tisdag


MINA FINA SYSTRAR

La mig precis i sängen. Har även gjort klart svenska novellen som ska vara klar tills imorgon! Ikväll har jag varit med Henke, Jesper och Johanna.
Vid fem tiden kom Jesper till mig då Johanna redan var här. Vi gick ner och köpte med oss Pizza och Kebab och käkade. Vid sex tiden kom Henke. Killarna gick ner och köpte godis sen har vi bara suttit och pratat och kollar på tv. Johanna drog vid tio. Henke drog sedan strax efter. Medans Jesper drog vid elva. Nu är jag sjukt trött så ska sätta på en film sen sova. Imorgon börjar jag sent men ska komma upp i tid eftersom vi har skolfoto! Men sovgott så hörs vi imorgon! Love


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback