"Hur många lingon finns det i världen"


Oskar

Efter skolan idag drog jag och Felicia hem till mig, käkade mat och sen tårta till efterätt. Vid sex gick vi ut och mötte Oskar. Felicia gick och kollade på sin träning för hon kan inte vara med för hon hostar hela tiden.. Då gick jag och Oskar och satte oss ute och snackade, sedan gick vi hem till han, kollade på film och sedan kom jag hem nu vid nio. Har precis kommit ut ur duschen och ska strax lägga mig ner i sängen och kolla facebook sen blir det något en film. Imorgon ska jag träffa bella för att fixa lite saker sen får jag se vad jag gör, har nog lust att vara med pappa eftersom han åker bort. Men vi hörs imorgon när jag har tid! Puss och Godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback