Lång text

Godmorgon bloggen. Igår när jag kom hem orkade jag verkligen inte blogga, la mig i sängen och kollade klart på en film sen somnade jag. Jag tänkte berätta om min dag lite snabbt.
Efter mitt sista inlägg drog jag och Henke in till stan vid tre tiden. Vi mötte då upp David och Johanna sen gick vi till Gallerian och så shoppade vi lite. Jag fick med mig en halsduk, bh, trosor och läppglans. Sen åkte vi till Gamla Stan och satte oss på en jätte mysig resturang. Sen åkte vi till hötorget och gick längst drottningsgatan. Sen vid nio började bion. Och fyfan va jag grät. Helt sjukt tårarna slutade aldrig rinna.. Men filmen var grym. Den var slut vid halv tolv och var hemma vid ett tiden. Hade det grymt roligt och har fan inte skrattat såhär mycket på länge!

Idag har jag inget planerat än. Ska förmodligen träffa min gulliga vän Johanna. Vad som som händer annars vet jag inte. Jag hör av mig senare! Pussar



Jag älskar dig Johanna


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback