Min söndag

Har verkligen varit urdålig på att blogga. Men ska försöka uppdadera så mycket som möjligt, men faktiskt så finns det inte så mycket att säga, jag går i skolan träffar kompisar, pluggar. Gör det mesta som dom flesta gör. Men kan ändå berätta om mina senaste dagar faktiskt.
I söndags så jobbade jag fram tills klockan tre, då jag rörde mig hemåt. Väl hemma gjorde jag knappt något. Vid halv sex drog jag till Sågen och mötte Johanna. Vi började då röra oss mot Tyresö. Väl där kollade vi på våra killkompisar Henke och David som spelade match. Matchen var slut vid halv nio och då fick vi skjuss till gudö och väl därifrån tog vi bussen hem. En väldigt skön och lung söndag.


Bild från idag - Älskar dig bästis


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback