SoVgOtT

Godkväll bloggen. Idag har det inte varit bra uppdetering från min sida.. Men så kan det vara ibland. Slutade vid halv fyra idag, Tog bussen hem direkt och var väl hemma vid fem. Käkade då lite mat sen satte jag mig och pluggade. Vid sju kom Keywan till mig vi kollade film och tog det lungt. Han gick för kanske en kvart sedan. Ska lägga mig i sängen nu och sen sova. Imorgon börjar jag klockan tio och slutar tolv. Väldigt skön dag. Ska förmodligen träffa min underbara vän Bella. Hon ska vara hundvakt så ska väl ta det lungt med henne, eftersom man ska jobba både lördag och söndag. Men har inte mycket mera att säga, hör av mig imorgon bitti eller i skolan. Och om inget blir av hörs vi när jag har tid! Sovgott. Massor av PUSSAR♥


Älskar dig finis ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback