wihooooo

Okej, nu kör vi igen! Ska förska blogga så ofta jag kan! Orkar inte riktigt berätta vad jag har gjort på den senaste tiden så ni får börja följa mig från och med nu!
Iallfall vaknade nydligen och ska strax börja packa. Ska nämnligen flytta hem till mamma ett tag nu så dom kommer och hämtar mig om nån timma. Igår var jag först med Johanna åkte sedan hem och drog sen och mötte Felicia o hennes kille. Va med dom ett tag tills Alex kom och hämtade mig då han och jag åkte hem till han. Kom hem runt tolv tiden och somnade strax där efter. Jaja, har inte så mycket mera att säga i första inlägget såhär på länge. Men jag hör av mig lite senare! Kyss♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback