Mina fina vänner!


Jag älskar er!

Sitter just nu och lyssnar på musik och tar det lungt. Efter skolan idag drog jag och Felicia hem till mig och käkade sen kom Bella och hennes kompis. Bella var kvar ett tag medans hennes kompis drog. Felicia drog klockan sex ungefär. Sen dess har jag duschat, städat rummet, målat naglarna och hunnit umgås med min älskade far. Ska väl snart lägga mig i sängen och sätta på en bra film som vanligt! Imorgon börjar jag sent. Slutar vid fyra och då åker jag mot haninge och sen senare kollar jag på InneBandy med lite kompisar! Har inte så mycket mera att säga, så vi hörs imorgon bitti! Puss alva


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback