Dålig bloggning - BAD

tjenixen. Bloggade inte mer igår så tänkte berätta lite snabbt om mig gårdag och dag idag!
Igår som sagt träffade jag Bella, mötte henne i Handen runt halv fyra då vi gick och kollade lite och även käkade. Senare drog vi hem till henne och chillade ett tag. Super skönt att få träffa henne igen! Vid åtta tiden drog jag och träffade Johanna och sedan kom även Victor och Fabian. Senare drog jag hemåt.
Min dag idag, har varit fullt upp. Var i skolan till två då jag sen åkte till T-c och mötte min pappa och Johanna. Sedan drog jag och Johanna till NK där vi mötte upp Victor och Simon. Rickard kom även dit ett tag. Drog sen mot Haninge och träffade Victor ett tag. Sen åkte jag och träffade Alex och var med honom någon timma. Sen skjussade han mig till Rickard. Och nu kom jag nydligen hem.
Haha lång text det blev, men nu vet ni iallafall vad jag gjort. Hör av mig snart. Love♥


Älskade Marcus ♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback