Johanna in the house

Hej Alvas blogg! Johanna här. (http://www.joojo.blogg.se) Pratar just nu med Alva i telefon, hon är ute och ska möta Bella. Och då kom hon på att hon glömt att blogga... Klant. Tänkte allafall hur som helst bara slänga in ett inlägg här åt henne så ni har något att läsa om. Dock känns det lite små konstigt att blogga på någon annans blogg än min egen, vet inte riktigt vad man ska skriva, men det är sak samma. Tänkte egentligen bara titta in och säga hej men kan ju passa på att skriva lite om fina Alva. Hon är en vän som verkligen alltid ställer upp, som finns där i alla lägen och det älskar jag med henne. Vi var ju på semester för ett tag sedan tillsammans och det var så sjukt kul, vi hittade på en massa saker, träffade en massa folk och finns så mycket minnen. Haha, galet. Ja, vet inte vad jag ska skriva faktiskt, ni får väl ha det så bra antar jag. Haha. Puss puss! Kolla in min blogg föresten ;) ♥

Jag älskar dig massor finis!

Kommentarer
Postat av: j e n n i f e r

sv: tack så mycket:)

2011-08-22 @ 21:51:51
URL: http://jennifersund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback