Mår sämre


Jag och Johanna - i somras

Sitter just nu och pratar med Johanna i telefonen. Väldigt länge sen man träffade den ungen. Hon och jag hade igentligen tänkt att ta en fika i stan imorgon. Men eftersom jag mår sämre ska jag stanna hemma imorgon och resten av veckan. Var ju som sagt i skolan idag, var väldigt jobbigt! Men iallafall efter skolan åkte jag hem, sen gick jag ner i Centrum och handlade lite små saker som man behöver, köpte även med mig lite mat och godis. Vaknade nydligen av att pappa kom hem. Ska strax hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen och kolla på en rulle. Jag hör av mig imorgon bitti när jag vaknar! Förlåt för sämst uppdadering idag! Pussar ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback