Ni betyder så otroligt mycket för mig!

Även fast vi har det inte så lätt just nu, klarar vi det hära! Ni betyder massor för mig, Inez, Karin och Elliot. Tråkgit att saker och ting ska gå som det gör, men ni får aldrig glömma att jag älskar er även fast vi aldrig träffas.. Jag vet att ni tycker konstigt om mig förtillfället, men jag kan inte förklara för er, ni förstår inte och jag får heller aldrig chans att prata med er. Men kom ihåg, ni är starka ni med! Jag klarade det hära, jag mår toppen. Jag finns för er i alla lägen! Jag är eran storasyster och ni kan lite på mig hela tiden! Jag ställer upp, gör vad som helst för att ni ska må bra, men nu är det svårt. Hoppas ni nu verkligen förstår att jag älskar er av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: karin

Älskar dig så mkt att jag knapt fattar det hoppas du gör det älskar dig :) tack för din fina present :* <3

2011-08-20 @ 16:08:30
Postat av: karin

Älskar dig så mkt att jag inte fattar det själv men hoppas du gör det älskar dug tack för presenten :* :)<3

2011-08-20 @ 16:09:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback