Ska testa en sån här grej nu, får se om det funkar bra!

Dag 01 - Sex sanningar.
Dag 02 - Två saker jag längtar efter. 
Dag 03 - Tre saker som finns i mitt rum. 
Dag 04 - Mina tre närmaste vänner. 
Dag 05 - Någon jag saknar. 
Dag 06 - Någonting jag vill göra just i denna sekund. 
Dag 07 - En bild som inte är tagen i staden jag bor. 
Dag 08 - Fem bilder som gör mig glad. 
Dag 09 - En bild som är över ett år gammal. 
Dag 10 - Vad vill jag ha just nu? 
Dag 11 - Någonting som gör mig riktigt lycklig. 
Dag 12 - En sång som får mig att må bra. 
Dag 13 - Detta ångrar jag.
Dag 14 - En sak jag önskar att jag fick uppleva igen. 
Dag 15 - Fem bilder från några minnen 2010. 
Dag 16 - En bild som gör mig arg/ledsen. 
Dag 17 - Någonting jag saknar väldigt mycket. 
Dag 18 - Min största kändiscrush. 
Dag 29 - Fem ord jag tycker beskriver mig bäst. 
Dag 20 - Det här får mig att gråta. 
Dag 21 - Någon jag beundrar. 
Dag 22 - Tre bilder från när jag var liten. 
Dag 23 - Någonting jag tycker är fascinerande. 
Dag 24 - Min favoritfilm. 
Dag 25 - I min väska finns alltid.. 
Dag 26 - Tre platser jag vill besöka.
Dag 27 - Jag och någon klasskompis. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback