SLITEN

Kom precis hem efter en lång kväll igår! Efter det sista inlägget kom Johan till mig efter nån timma. Jag fixade mig då och sedan drog vi in till stan, när vi ska sätta oss på bussen inne i stan hoppar vi på fel buss.. så vi åkte 20stationer åt fel håll. HAHA, men iallafall så vi blev lite sena. Vi åkte nämnligen hem till Linus där även Felicia var. Efter några timmar var klockan elva och drog vi mot Haninge igen till en Fest.  Efter många timmar började vi röra oss hemåt, Felicia och Linus till Linus och jag och Johan hem till Johan. Johan skulle jobba idag därför jag kom hem så tidigt. Men ska gå och ta något, har nämnligen inte ätit sen klockan tre igår.. Ska sedan träffa min fiina vän Bella, behöver prata med henne! Vi hörs kanske senare om jag orkar innan jag träffar henne, ni märker, puss ♦


Kommentarer
Postat av: j e n n i f e r

sv: tack den var helt okej:)

2011-08-21 @ 17:26:28
URL: http://jennifersund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback