Va stolt över vem du är!

Överskirften är så sjukt sann! Man ska verkligen vara stolt över vem man är. Vi eller iallafall jag går gärna och klagar på hur jag ser ut, hur jag mår, vad jag inte orkar göra.. allt, det finns så mycket som man går och klagar på hela tiden. Ni kanske inte riktigt förstår vad jag menar med det hära. Men min tanke bakom det hela är att man ska va stolt över sig själv! Jag till exempel gillar ABSOLUT inte min mage, men jag är ändå väldigt nöjd med mina ben att dom är ganska långa och inte så breda. Men vad är det jag tänker på i första hand, jo det som är negativt. Det gör en själv bara lika negativ. Kom igen nu folk, jag orkar faktiskt inte att lyssna på mig själv längre ens! Vart vill vi komma med att sänka sitt egna självförtroende!? Jag skulle vilja ändra massa på mig, men ändå inte. Den här kroppen jag har, det är jag! Jag är den personen som äter godis minst två gånger om dan, dricker cola minst en gång om dan, äter mat så fort jag får tillfälle för det! Jag älskar att äta, och en sak är jag säker på jag kommer aldrig sluta äta! Det är jag, jag är lite rund om magen och i ansiktet. Det är så jag ser ut. Jag ska inte skriva längre, hoppas ni förstår min tanke bakom det hela! Puss alva







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback