Rörig kväll igår

Vid fyra tiden igår drog jag och Johanna hem till henne, köpte med oss Pizza. Sedan började vi fixa oss. Drog till Västerhaninge där vi mötte, Putte, Jocke, Calle och Micke. Vi chillkrökade sedan med lite musik och massa snack. Drog hem vid två tiden då vi blev hämtade i Älvjsö. Somnade driekt när vi kom hem. Vakna vid tolv och fick då skjuss hem. Jag och pappa har precis ätit, vad jag ska göra idag är en bra fråga. Tror att det blir att vara hemma och ta det lugnt! Hör av mig lite senare när jag har något roligt att blogga om. Kärlek♥

Gammal bild


Kommentarer
Postat av: johanna

awwww vilken sötnos

2011-12-11 @ 19:32:34
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback