Äckel data

kuuuul.... Hade precis skrivit ett inlägg och då stängs internet ner.. jippeeeej. Aja bara att skriva om.
Kom hem vid kvart i tre tiden från skolan då tog jag något att äta sedan blev det att kolla på One Three Hill. Vid halv fem drog jag ut och mötte min älskling Bella. Hennes två kill kompisar kom även, efter ett  tag gick jag och mötte Putte, Jocke och Brucie. Stod och snackade med dom ett tag. Sen gick jag hem. Sitter nu och lyssnar på musik och ska sätta igång att städa och fixa lite i mitt rum så det blir lite mysigt. Ska sedan ta en låååååång dusch och frächa till mig. Fixa naglarna, raka benen och sådana saker som behövs!
Imorgon börjar jag klockan ett, super skönt!! Ska ringa pappa och se vad han ska hitta på ikväll eller om han vill vara med mig! Seeee you later♥♥


♥Du får mig att må bra, frågan är bara om jag är värd dig

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback