IDOL

Jadu.. Vad ska man säga om uppdaderingen dom senaste två dagarna.. Men men så kan det bli ibland. Igår åt jag middag med pappa och hans kompis från Göteborg vid sex tiden. Kom hem vid nio då jag träffade Brus. Sedan gick ja hem och kollade film. Pappa kom hem vid två tiden så jag somnade strax efter det. Idag har jag varit i skolan kom hem vid halv två tiden. Sen dess har jag och min Älskling Felicia myst och just nu kollar vi på Idol. Om nån timma kommer Andreas och Jesper hit. Vad vi ska göra får vi se. Pappa är ute med nån. haha så han kommer hem sent. Men nu ska jag kolla klart Idol så hörs vi när jag har tid! Massa kärlek


♥Jag älskar dig otroligt mycket mitt fina hjärta!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback