Min syssling är bäst

hejhej. Det var väldigt länge sen jag bloggade, men tänkte faktiskt starta nu igen eftersom jag ändå inte är så himla upptagen.
Har haft ett toppen lov, då jag har varit i Tibro. Var mest med min fina Syssling, hehe han är så knäpp, taskig också!!! hahahahah :D
Idag har jag varit i skolan, och det var väldigt segt eftersom det var första dagen efter lovet. Kom hem vid halv fem satte då igång att plugga. Håller fortfarande på och pluggar. Sitter även och pratar med min lilla Emil och har gjort det ett bra tag nu. Jag är väldigt osocial mot honom nu så ska prata vidare, sedan blir det duschen!. Vi hörs sen! puss eran alva


Du är bäst min fina syssling
Du får mig på bra humör! Tack för du finns hjärtat!
♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback