räddräddräddrädd

Rädd tjej som bloggar just nu. Kom hem för kanske en halvtimma sen. Har varit inne i stan och handlar farsdagpresent, fikat och även kollat på bio. Var med Johanna som ni alla kanske förstod. Vi kollade på Paranormal Activity 3. Höll på att dö kan jag säga, usch. Riktigt vidirg film. Men har iallafall haft en mysig dag! Med massa prat och skratt. Ska kolla klart på en film med mina systrar sedan blir det sängen faktiskt. Sjukt trött men lycka till att jag kommer kunna sova... Kanske drar ut och träffar Calle och Gustav men får se! Vi hörs iallfall mer imorgon om jag lever! haha. Pusspuss alva



Två bilder från dagen, mer kommer förmodligen imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback