LÅÅÅÅNG TEXT

Var väldigt länge sen jag bloggade. Men har aldrig tid vid att sitta vid datan. Den hära helgen har varit grymt rolig. Tänkte berätta lite.
I fredags
kom Johanna hem till mig vid fyra tiden, vi packade sen drog vi hem till henne. Käkade och så. Drog sedan in till stan och mötte upp Oscar och hans två kompisar. Satt och snacka med dom ett tag sen drog vi tillbaka till Johanna där vi började fixa oss. Vid tolv tiden drog vi ut, då drog vi hem till Dannys kompis Joel där det var lite folk. Chillade där och sedan vid två drog vi till slussen och käkade, och mötte upp Sebbe, Hampus och  Pontus. Sen drog vi hem. Kom hem vid fyra tiden.

I går drog vi hem till mig och hämtade lite kläder, mötte sedan Wille och Hampus vid sju tiden. Kom sedan hem till Johanna vid åtta tiden då vi började fixa oss. Sedan kom Tomas och Joakim till Johanna, vi satt och föra lite, körde ölspelet och tog det lugnt. sedan vid tolv drog vi till Älvsjö och mötte massa folk. Sedan blev det donken igen. sedan hemgång.

Idag har jag och Johanna varit på match. Kom hem för nån timma sen. Ikväll ska jag ta det lugnt helt dööööd. Vi hörs senare! Puss alva


Några få bilder!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback