Sabina

Ligger just nu i sängen och väntar på att Sabina ska bli klar i duschen så vi kan sätta på en film och sedan sova. Ikväll åkte vi till Gudö och var med henke, kom hem för nån timma sen kanske. Sen dess har vi bara snackat massa skit som bara hon och jag kan. Imorgon börjar vi tio, Åker hemifrån vid halv tio då vi ska till Älvsjö på något företagsmässa, Ska blir spännande. Åker sedan till skolan och har vanliga lektioner. Efter skolan blir det hem gång, för att sedan laga lite middag till mig och kanske även lite folk. Senare på kvällen blir det film mys hemma hoos mig med massa myssigt folk. Har inte så mycket mera att säga för ikväll så vi hörs förmoldigen imorgon om jag har tid. Sovgott! Love alva


Fina unge <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback