Godmorgon alla glada

Förlåt för att jag inte bloggade när jag kom hem. Men hade fullt upp igår. Efter skolan drog jag och min Älskling Felicia hem till mig, köpte Subway och sedan blev det film och äta. Sen efter det vid sex tiden drog vi hem till Felicia hämtade lite kläder och sånt. Sen tillbaka hem till mig. När vi kom hem bakade vi kladdkaka som blev som muffins. hehe. Sen satte vi oss framför tv med massa gott till Idol. Efter det kollade vi en film, sen gick vi och la oss. Vid halv tolv kom pappa hem. Sen somnade jag.
Felicia ligger just nu och sover och jag har varit vaken sen halv nio. Då dom kom hit och skulle fixa alla eliment ( stavning? ) Aja. har även duschat, satt på mig kläder och börjar sminka mig. Om tio min ska jag väcka Felicia. Sen vid tio i elva går våran buss till skolan. Hörs senare eller efter skolan! Pussar ♥


Stockholm i mitt hjärta ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback