Jag älskar dig Bella

Siiter just nu och lyssnar på musik medans Bella sitter och fixar sig. Bella kom till mig vid ett tiden idag. Vi gick då ner direkt och köpte hårfärg. Gick sedan upp och färgade mitt hår, blev faktiskt riktigt nöjd! Sen efter det gick vi ner igen och köpte en islatte och satte oss och hade mysigt prat. Efter det har vi inte gjort mycket. Bella ska snart dra och jag ska äta middag med pappa och syskonen och mysa. Imorgon ska jag upp tidigt. Ska va hos Mickis klockan tolv. Så får gå upp vid tio. hehe. Sen åker jag till mamma, så tror inte uppdaderingen blir så bra! Men det löser sig! Ha en fin kväll så hörs vi innan jag går och lägger mig. Pussar ♥




Två bilder från dagen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback