Lördag

kom precis hem efter en skön kväll. Kvällen börja med att jag drog ut och träffade Bella, efter ett tag efter kom Sebbe, Pontus och Johanna. Bella drog och Sebbe och pontus drog och träffade några av sina kompisar medans jag och Johanna drog till rudan. Väl där träffade vi Putte och Andre. Stod och snacka med dom ett tag. Sen drog vi till V-malm och träffade Henke och David. Där satt vi och snacka i två timmar! Fryser ihjäl och ska strax mysa ner i sängen! Imorgon blir det att gå upp sex för att sedan åka och jobba. Efter jobbet ska jag kanske träffa Sabina men vi får se hur det blir med det! Hör av mig imorgon istället. Pussar ♥♥


Jag och Sabina för nån vecka sen i skolan!
sötis ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback