Måndag!


Danny

Idag är det måndag, wiiihoooo. haha. Jaja idag drog jag till skolan, vi började kvart i tio och slutade runt halv tre. Väldigt skönt. Efter skolan drog jag och Felicia hem till mig, åt på Subway sedan vid sex drog Felicia på träning och vid sju-halv åtta kom Bella till mig. Vi la oss i sängen och kollade film och käkade godis. Mysigt! Hon drog för drygt en timma sen. Ligger just nu i sängen och ska strax försöka sova så jag kommer upp imorgon. Ska ta bussen som går strax efter sju. Efter skolan ska jag vara med Danny. Vet inte vad vi ska göra men jag uppdaterar mera imorgon! Ha en bra kväll. Vi hörs, pussar ♥♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback