Min onsdag

Min onsdag har varit väldigt lugn och skön faktiskt. Gick i skolan till klockan tre istället för fyra så det var riktigt skönt, kom hem vid fyra och då var Johanna och tobbe hos mig. Vid halv sex kom Felicia och då gick vi mot Torvalla för Felicia skulle ha träning och Tobbe hade samlig för det var nån grej där. Sen vid sju drog jag och Johanna hem till mig och käkade lite mat. Sen kom Tobbe förbi ett tag och pratade lite med Johanna. Sen nu vid tio drog Johanna hem och jag drog och mötte Oskar. Har suttit och snackat med han i en timma, alltid lika mysigt. Imorgon går jag i skolan från kvart över åtta till fyra.. Segt som fan! Efter det ska jag träffa Felix, vi ska förmodligen hem till mig. Men det löser sig! Ska strax sova, vi hörs imorgon!! ♥


Arkiv bild-min älskade lillebror!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback