Sugen på bio

hej allihopa. Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dan igår. Men var väldigt upptagen! Kan berätta lite kort. Först vid tolv åkte jag till Mickis och gjorde naglar. Sen direkt efter så åkte jag till mamma och hämtade ett par byxor och en tröja. Sen vid åtta åkte jag till gullmars och mötte Johanna. Sen åkte jag och hon till Gudö och träffade Henke och David. Sen gick vi tillbaka till bussen och då mötte vi Wille. Så vi åkte med honom till Sågen med han och mötte Sebbe och Pontus. Stod och prata med dom sen toog jag bussen hem och Johanna och boysen drog på feeeeest.
Just nu ligger jag i sängen och pratar med Johanna. Idag ska jag träffa Mickis och sedan vet jag inte vad jag ska göra. Är sjukt sugen på att gå på bio ! får se!  hörs sen pussar ♥♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback