myspys

har inte bloggat pågrund av att i tisdags när jag kom hem somnade jag direkt, vaknade sedan och hade feber. somnade tidigt. Gick inte till skolan idag eftersom jag hade feber imorse. Nu har min feber försvunnit och jag sitter just nu hemma hos Johanna. Ska även sova här och ska försöka mig till skolan imorgon. Åker väl härifrån kvart i åtta då jag börjar kvart över. Imorgon ska vi åka och gymma efter skolan eftersom vi inte gjorde det idag. Sedan tror jag att jag sover här igen. Men det får vi se då. Nu kommer Johanna ut ur duschen så vi ska sätta på en film med lite popcorn och mys! Ha en bra kväll så hörs vi mera imorgon! Love♥
Saknar sommarn :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback